OAMGMAMR filiala Cluj acţionează pentru dezvoltarea profesiei de asistent medical/ moaşă, promovează o nouă imagine a asistentului medical în rândul populaţiei, asigură calitatea îngrijirilor acordate de asistenţi medicali / moaşe şi nu în ultimul rând siguranţa pacienţilor. Mai multe despre noi

Ultimele noutăţi şi evenimente

26 nov. 2021

AMPLASAMENTE DE VOTARE O.A.M.G.M.A.M.R. Filiala Cluj - 2021

Luni, 29 noiembrie 2021 va avea loc alegerea reprezentanţilor în Adunarea Generală Judeţeană a OAMGMAMR Filiala Cluj. Ataşat regasiţi amplasamentele de votare si orarul.

Detalii »

11 nov. 2021

Anunț privind organizarea alegerilor organelor de conducere ale OAMGMAMR

 ANUNȚ

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România organizează, în perioada 23.11.2021 – 16.12.2021, alegeri pentru desemnarea organelor de conducere, la nivel teritorial și național, conform Regulamentului electoral aprobat prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr.36/24.11.2016, cu modificările și completările ulterioare.Detalii »

15 oct. 2021

ACTIVITATE ON-LINE

 ANUNŢ IMPORTANT

Începând de luni 18.10.2021, depunerea actelor se va face doar ON-LINE ( web@oammr-cluj.ro ), relaţiile cu publicul fiind limitate doar pentru eliberarea documentelor originale.
Detalii »

07 oct. 2021

Angajari Synevo

Synevo Romania angajeaza asistenti medicali generalisti in orasul Cluj Napoca .
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de email: radu.piciu@synevo.com
Detalii »

29 sep. 2021

Acordarea avizelor anuale pentru autorizarea exercitarii profesiei de asistent medical -2022

În perioada 01.10 – 17.12.2021 se vor acorda Avizele anuale pentru autorizarea exercitării profesiei pentru anul 2022 pentru unitățile sanitare publice și private din județul Cluj.

Fiecare asistent medical trebuie să prezinte următoarele documente:

- Certificatul de membru în original
- Copie xeroxa cărţii de identitate
- Copie xerox a asigurării de malpraxis încheiată pe anul 2022 - sumele minime de asigurare au rămas aceleaşi, perioada asigurată trebuie să fie 01.01.2022 – 31.12.2022. În cazul în care asigurarea nu acoperă întreg anul 2022, puteţi opta pentru suplimentarea perioadei asigurate până la data de 31.12.2022, prin urmare va trebui să prezentaţi copii dupa asigurarea iniţială şi actul adiţional de prelungire.

- Copii xerox ale documentelor de schimbare a numelui, modificare date profesionale, etc., acolo unde este cazul, după cum urmează:
• Schimbarea numelui – copie certificat căsătorie/sentinţă de divorţ,
• Schimbarea locului de muncă – adeverinţă de angajare în care să se specifice secţia şi specialitatea în care lucrează, data angajării, copie decizie de încetare de la vechiul loc de muncă (dacă e cazul);
• Modificarea unor date profesionale – copie legalizată diplomă absolvire postliceală/facultate de specialitate în cazul celor care au trecută adeverinţa pe CM, original şi copie xerox simplă adeverinţă grad principal/specializare pentru completare pe CM;
Perioada de neprofesare – adeverință cu perioada CFS-ului pentru 2021-2022, adeverinţă cu data concediului de boală obişnuită, cu data concediului pentru risc maternal, sarcină şi lăuzie, data suspendării contractului de muncă pentru concediul de creştere copil , decizia de revenire, după caz. Persoanele care au contractul de muncă suspendat pe întreg anul 2022 nu au nevoie de avizul anual.

!!!Important:

- În cazul asistenţilor medicali care exercită profesia într-o unitate sanitară privată, se va prezenta extrasul revisal actualizat cu salariul de bază. Restul documentelor fiind cele enumerate mai sus.

- În cazul asistenților medicali care exercită profesia în baza unui contract de colaborare cu unitatea sanitară de stat sau privată, aceştia se vor prezenta personal la sediul OAMGMAMR filiala Cluj pentru avizarea anuală cu copia contractului de colaborare valabil pe parcursul anului 2022 şi a actului adiţional dacă e cazul sau cu adeverinţă de unde să reiasă faptul că işi desfăşoară activitatea pe baza contractului şi în anul 2022, pentru plata cotizaţiei anuale, respectiv cu declaraţia unică de la ANAF pentru regularizare, restul documentelor fiind cele enumerate mai sus;


- Procedura de transmitere a documentelor pentru asistenţii medicali din sistemul privat se va efectua on-line, la adresa de mail web@oammr-cluj.ro, urmând ca documentele care se solicită în original să fie aduse la sediu, odată cu ridicarea noului certificat de membru şi a avizului pentru anul 2022.

Detalii »

Toate noutatile